Frankfurd RPG

User info

Welcome, Guest! Please login or register.


You are here » Frankfurd RPG » Test forum » Alicatii Admin | Model de aplicatie


Alicatii Admin | Model de aplicatie

Posts 1 to 8 of 8

1

Nume real :
Varsta :
Nume in joc :
Cate ore petreceti pe pe server :
Ce va atrage catre aceasta functie :
Poza cu /stats (imgur.com) :
Nivel in joc :
De ce joci pe acest server si nu pe altele :
Sanctiunile primite de la admini :
Descriere personala (minim 10 randuri) :
Alte informatii folositoare pentru staff :

0

2

Nume real : Cosmin
Varsta : 14
Nume in joc : Cosmin
Cate ore petreceti pe pe server : 2-3
Ce va atrage catre aceasta functie : sa ajut lumea
Poza cu /stats (imgur.com) : nu am contu dar o sal fc la deschidere
Nivel in joc :  nu am
De ce joci pe acest server si nu pe altele : sunt fan FrankFrud
Sanctiunile primite de la admini : numica
Descriere personala (minim 10 randuri) : Manumesc cosmin am 14 ani sunt elev sunt bun la suflet il urmarec pe frank care e super
Alte informatii folositoare; sa devin bun

0

3

Nume real : Enciu Cezar
Varsta : Am varsta de 16 ani.
Nume in joc :  Cezar.XL
Cate ore petreceti pe pe server : Petrec pe server in jur de 3-4 ore pe zi.
Ce va atrage catre aceasta functie : Este o functie frumoasa si imi doresc sa devin admin ca sa ajut ownerul si playerii.
Poza cu /stats (imgur.com) : Nu s-a deschis serverul inca.
Nivel in joc : Nu s-a deschis serverul inca.
De ce joci pe acest server si nu pe altele : Deoarece are un gamemode mai complex, joburi frumoase, factiuni frumoase si un owner amabil si prietenos.
Sanctiunile primite de la admini : Nu am.
Descriere personala (minim 10 randuri) : Sunt un baiat de treaba, prietenos, amabil, modest, cuminte.
Alte informatii folositoare pentru staff : Sal Frankfurd, cf?

0

4

Nume real : Petru Iosep
Varsta :17
Nume in joc : KingTruckers
Cate ore petreceti pe pe server : 3-4 cateodata si 5
Ce va atrage catre aceasta functie : Are staff de treaba, are gamemode fain